A continuació us transmetem les respostes que el Sr. Adrià Aguinó, regidor de Comunicació, ens ha enviat pel que fa a les preguntes plantejades per SBRF:
- Esperen tenir l’ordre del dia definitiu a mitjans de setmana, un cop incorporats els punts que sorgeixin de les diferents preguntes adreçades mitjançant el qüestionari.
- Els participants representants de l’autoritat o altres que se s’asseuen a la taula de l’estrada seran l’alcalde, la regidora d’urbanitzacions, l’arquitecte municipal i un assessor municipal en disciplina urbanística.
- L’assemblea s’enregistrarà com s’enregistren els plens.
- El temps del torn de paraula serà limitat. Dins d’aquest temps, podrem sol·licitar torn d’intervenció.
- Un cop finalitzat el termini de presentació de preguntes, farem la selecció i filtre per incorporar-les a l’ordre del dia.
Desde SBRF hem demanat tenir accés a les temàtiques proposades posteriorment per fer-ne un seguiment. Ens han comunicat que no hi ha problema, ja que garanteixen la confidencialitat i no es recullen dades personals, pel que des de la Plataforma no hi podrem tenir tampoc accés. Més quan ens interessenles preocupacions del veïns, no de quins veïns.